De Noaptea Muzeelor (sâmbătă, 16 mai 2015), Clubul Moldovenesc de Jocuri Intelectuale și Ministerul Culturii al Republicii Moldova vor organiza la Chișinău 2 evenimente speciale: 1. Trivia Quiz Ora: 14.00 (durata circa 2 ore) Locație: Muzeul Național de Artă al Moldovei (str. 31 august 1989, nr.115) Echipe: De 4 persoane. Numărul echipelor este limitat la 20.
Format: Trivia quiz este un concurs de cultură generală. De această dată vor predomina temele legate de muzee. Vor fi jucate 6 teme a câte 10 întrebări. Întrebările sunt afișate pe ecran și citite de prezentator. Echipele răspund în scris, pe fișele distribuite, după fiecare 20 de întrebări. Taxă de participare: Participarea este gratuită, iar cele mai bune echipe vor fi premiate. Echipe înregistrate [9 din 20]: Decebal, Type Mismatch, LSD, Blitzkrieg, MoldMind, Phi, Voodoo, The Pentagrammers, Pusheen
2. Treasure Hunting Ora: 17:30 (durata circa 4 ore) Locație: Întâlnirea echipelor în fața Bibliotecii Naționale Perimetrul jocului: Zona centrală a orașului Echipe: De 4 persoane. Numărul echipelor nu este limitat. Format: Treasure Hunting este un joc de echipă în care participanții descifrează indicii, se deplasează prin oraș (pe jos și utilizând transportul public) de la un punct la altul și îndeplinesc anumite sarcini și încercări. Scopul este de a ajunge primii la punctul final. Taxă de participare: Participarea este gratuită, iar cele mai bune echipe vor fi premiate. Echipe înregistrate [30 din 30]: Decebal, Căpșunelele 694, Type Mismatch, Afrodiziac, LSD, Patru, ABC, Alexandru, Echipa Valeriei, Phi, 3+1, The Pentagrammers, Iar, HolyCow, Legiuitorii, CCILLUMINATI, Nourași, Olympic Party, Pusheen, Hobo, Uniți pentru victorie, Racheta, Catdog, AK-47, Secsi la a 4-a, Bounty, Revenge of Miorita, Athlon, Energyyy, GM.
Ghid pentru
participanții la Noaptea Muzeelor: Treasure Hunting
- Sunt 7 etape. Echipele trebuie să treacă prin cele 7
puncte în ordinea corectă (de la 1 la 7). Pentru aceasta, echipele vor primi un
indiciu (o foaie cu text plus eventuale materiale). Descifrând locația codată,
echipele vor merge într-acolo și vor găsi organizatorul etapei. Acesta le va
propune îndeplinirea unei sarcini. După îndeplinirea sarcinii, echipa va primi
indiciul pentru următoarea destinație.
- Împreună cu indiciul pentru următoarea destinație, echipa
va primi un plic sigilat cu adresa exactă a următoarei destinații. În cazul în
care echipa nu poate nicidecum să descifreze unde să meargă mai departe, poate
deschide plicul și citi adresa. Pentru fiecare plic deschis, echipa primește o
penalitate de 20 min ce vor fi contabilizate la finalul jocului. Cele 7 plicuri
vor fi verificate la final. De ex. dacă echipa a desfăcut 2 plicuri, la timpul
final al sosirii vor fi adăugate 40 min.
- Echipele pot renunța la realizarea sarcinii din locație.
În acest caz, echipa va fi reținută timp de 15 minute din momentul în care au
anunțat organizatorul că renunță. După expirarea celor 15 minute - echipa va
primi indiciul pentru următoarea destinație.
- Mijloace de transport. Se permite deplasarea doar cu
mijloacele publice de transport (troleibuz, autobuz, microbuz) sau deplasarea
pe jos. Nu se permite deplasarea cu automobilele personale, taxi, biciclete,
etc.
- Regulile de fairplay. Nu se permite cooperarea între
echipe la găsirea destinației, realizarea sarcinilor. Nu se permite comunicarea
altor echipe a adreselor destinațiilor. Nu se permite încurcarea fizică altor
echipe pe parcursul concursului (blocarea accesului, intervenire în realizarea
sarcinii, etc.). Echipele au însă dreptul să solicite ajutorul altor persoane
(pietoni, prin telefon - prieteni).
- Perimetrul concursului - conform imaginii. Echipele au
dreptul pe parcursul concursului să părăsească perimetrul indicat, însă nici un
punct nu se află în afara acestuia.
- În interiorul locațiilor (de ex. muzeu) - nu se permite
alergarea, strigarea, atingerea exponatelor. Echipele trebuie să respecte
indicațiile angajaților din locația respectivă și a organizatorului
concursului.
- Desemnarea echipei câștigătoare. Toate echipele vor lua
startul concomitent, iar la final se va stabili ora la care a finisat fiecare
echipă. În cazul în care unele echipe au utilizat indiciul din plicul sigilat -
li se va adăuga penalitatea respectivă. După aceasta va fi determinat
clasamentul final. Perimetrul concursului
Comentarii (1) Vizualizari: 6344 |